Fascynacje – BUIKA

http://www.sfgate.com/music/article/Genre-defying-diva-Buika-s-naked-ambition-6088185.php

“Nie jestem bardzo towarzyska,” powiedziała. “Jestem nieśmiała i wstydliwa. Miłość jest w pracowni, nago, palenie i picie samodzielnie. Jestem dziwne zwierzę. Nie potrzebuję przyjaciół. Kiedy kochasz ludzi, najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to trzymać się z daleka. Wiem, że nie trzeba kłamać by napisać piosenki. Moja muzyka i mojej poezji pomaga mi się być dobrym człowiekiem “.
Cudna BUIKA – “Dziwne zwierzę”

Leave a Reply

