Enamorada – jako projekt

SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC

Jakiś czas temu studentka kulturoznawstwa Karolina Sowińska poprosiła mnie o wywiad, który mogłaby wykorzystać na zaliczenie przedmiotu ” Reklama w kulturze audiowizualnej”

Zdziwiła mnie ta propozycja ale kiedy przysłała mi pytania do opracowania, zainspirowało mnie to do napisania na blogu informacji o Enamoradzie

Karolina Sowińska – pytania :
1) Kiedy i w jakich okolicznościach narodził się pomysł powołania do życia zespołu “Enamorada” ?
2) Jak wyglądał rozwój i promocja zespołu?
3) Co może Pani powiedzieć o wkładzie pracy każdego z członków zespołu?
4) Skąd Pani czerpie inspiracje do swojej twórczości?
5) Jak wygląda/ał rozwój Pani kariery od strony producenckiej?
6) Przy produkcji jakiego projektu najlepiej się Pani pracowało?
7) Co może Pani powiedzieć o swoim związku że światem reklamowym?
8) Zajęła się Pani tworzeniem monodramu muzycznego “Jedna kobieta w projekcie Miłość” (na czym polega tworzenie takiego monodramu?)

SONY DSC
SONY DSC

> > W dniu 2015-05-12 22:04:17 użytkownik Elżbieta Walczak <elzbietawalczak@wp.pl> napisała odpowiedzi do Karoliny Sawińskiej:
1. Pomysł powstania zespołu Enamorada narodził się cztery lata temu Po powrocie z Hiszpanii postanowiłam szybko nagrać materiał muzyczny reklamowy, z którym chciałam tam pojechać i już zostać, współpracując z agencją hiszpańską. Spotkałam Marcina Jakubowskiego, muzyka z którym się nie widziałam dwadzieścia lat. Nagraliśmy wspólnie materiał z pięcioma piosenkami ale oboje pomyśleliśmy, że przecież można spróbować zagrać taki repertuar w Polsce. Stworzyliśmy zespół od podstaw w miesiąc.
2. Początki były bardzo trudne, bo nie miałam pojęcia jak promować zespół, ani co to jest rider techniczny.
Wszystkiego musiałam się nauczyć. Niezbędne informacje są oczywiście w internecie, ale musiały powstać strony, materiały. Pomogli mi w tym młodzi ludzie, dla których w dzisiejszych czasach internet jest podstawą funkcjonowania.
3. Trudno jest mówić o każdym z członków zespołu. Bo to są czasy, gdzie muzycy są wynajmowani czyli nie przywiązują się do jednego zespołu, zawsze starają się grać przynajmniej w kilku. Główną postacią i  kierownikiem muzycznym jest basista Marcin, który tworzył repertuar i nadzorował próby.
4. Inspiracją jest dla mnie muzyka takich wykonawców jak : Juanes, Chambao, Buika czy  Kayah.  Mogę wymieniać całymi godzinami twórców i wykonawców, którzy mają wpływ na moje myślenie o tym, co jest ważne w muzyce. Inspiracją są również dla mnie miejsca, takie jak  Andaluzja czy po prostu ludzie.
5. Pomyślałam o producenckiej stronie w momencie powstania spektaklu teatralnego “Enamorada” z udziałem kubańskich wykonawców. Z kolei tu inspiracją były dla mnie seriale brazylijskie. Postanowiłam stworzyć spektakl, który będzie odzwierciedlał taki nastrój. Musiała powstać firma, żeby był komplet:) Nazwałam ją Enamorada Art i zaraz potem książka Enamorada, która jest wsparciem marketingowym całości.
6. Najpiękniejsze są zawsze początki a więc pamiętam moment decyzji, swoje szczęście i niesamowitą energię, która sprawia, że samo się dzieje. Oczywiście żartuję, ale  jak towarzyszy temu szczęście to absolutnie nie czuje się presji czy zmęczenia pracą.
7. Świat reklamowy jest mi trochę obcy, tym muszą zajmować się młodzi ludzie. Zmieniają się czasy, gusty, nazwy firm, tendencje tylko młodość jest w stanie to ogarnąć:)
8. Monodram “Jedna kobieta w projekcie Miłość” powstawał jednocześnie. Tekst na motywach opowiadań  Samuela Becketta i połączony z hiszpańskimi piosenkami Konfrontacja z publicznością sprawiła, iż upewniłam się, że to dobre połączenie. Monodram będzie grany  również w Hiszpanii w języku hiszpańskim ale to za chwilę

Odpowiedzi są bardziej rozbudowane, skróciłam je, żebyście mieli obraz projektu “Enamorada”

Leave a Reply

