Wywiad z panią Żenuła – wyznania na ściance

WYZNANIA NA ŚCIANCE – WYWIAD Z PANIĄ ŻENUŁA – OPARTY NA FAKTACH
Fotograf – Może się pani przesunąć w prawo?
Żenuła – W prawo w przód czy w prawo w tył?
Fotograf – Niech już pani stoi. Proszę podciągnąć koszulkę do góry.
Żenuła – Dziś już jestem mądrzejsza. Jak paparazzi proszą mnie żebym zdjęła koszulkę, to już wiem, że nie dlatego, że mnie lubią. Tylko podciągnę.
Fotograf – Piękne buciki.
Żenuła – Żyję i wyglądam tak, jakby codziennie były moje urodziny.
Fakty – Kiedy założy pani rodzinę?
Żenuła – Chciałabym mieć rodzinę i chłopaka. To znaczy wiem, że teoretycznie chłopak to rodzina ale nie brzmi to specjalnie seksownie.
Fakty – Co sprzyja powstawaniu pani pomysłów?
Żenuła – Siedzenie na klopie.
Fakty – W co pani wierzy?
Żenuła – Przez buddystów mogę być uznana za oświeconą, spełniam podstawowy warunek – mam czysty umysł.
Fakty – Co pani czytała ostatnio?
Żenuła – Polską Biblię, to są zajebiste fragmenty ale bez obrazków, to mi się kłóci. Wolę czytać książki, które sama piszę.
Fakty – Weźmie pani udział w Cannes Film Festival?
Żenuła – Wezmę, tylko nie wiem, gdzie się w tym roku odbędzie.
Fakty – Wakacje, gdzie?
Żenuła – Jadę do Tunezji w Ameryce.
Fotograf – Dziękuję za sesję.
Żenuła – Ta sesja to chuj, dla Playboya, to była męka.
Fakty – Dziękuję za wywiad. Ślicznego pieska ma pani w torebce. Jak się wabi?
Żenuła – Biblia. Właśnie się zesrał. Biblia! Wymagam życia w czystości!

Ela Walczak „Jestem niegrzeczna”

Phototastic-2016-02-18_37d1ea45-a321-4ff3-a172-b942cbe7b03c[1]

Leave a Reply

