Gotuj z Ellą ! – Czym się karmisz, tym nasiąkasz

Fragment monodramu “Jedna kobieta w projekcie Miłość”

Witam was moi wierni kochani widzowie. Wróciłam po przerwie z nową energią. Opłaci się. Do rozdania wielka pula nagród. Tytuł odcinka “Szczęście – czym się karmisz, tym nasiąkasz” Mamy sygnał od słuchacza:

  • Szczęście przynosi mi odkrywanie nowych smaków w tym co gotuję i spożywam.

Oczywiście drogi widzu. Mówi się powszechnie “uszczęśliwianie przez gotowanie”. Zjadłam ostatnio czterolistną koniczynę, wierząc, że przyniesie mi szczęście. Robiłam to zawsze jako dziecko, gotowałam w małym czerwonym garnuszku i podawałam ojcu. Odszedł od nas, kiedy skończył czterdziestkę. A zatem zmierzmy się ze swoim szczęściem.

Składniki:

  • Jabłko, migdał i szał
  • dodaj do tego miękkie serce, twardą dupę oraz szacunek do strażaków i zwierząt
  • przygotuj: miskę, szklankę cukru i szklankę wody, która musi być do połowy pełna a od połowy pusta.Nagrzej piekarnik na full / do słuchawki Stasiu piekarnik! /

Migdałki wkładamy do rondelka, jabłuszko obieramy i kroimy w paski lub tniemy. Patrzymy czy woda nie wyparowała. Nie, to czekamy i wciskamy kilka kropel cytryny. Mieszamy. – ale co? – Dodajemy resztkę migdałów – ale gdzie? – Czekamy. Jak czekamy, to wciskamy cytrynkę. Pamiętajcie o uśmiechu. Szczęście jest tu…anie na talerzu. To jest oczywiście moja teza, kiedy nie ma już nic innego – Migdałki zasypujemy cukrem pudrem – O nie, perdona. Cukrem waniliowym. Długie i pracochłonne, jak nasze życie. Szał. Niech pani nie płacze, zaraz wyjdzie APLAUZ / do słuchawki : Stasiu reklamy! /

żnin9

 

 

 

 

Leave a Reply

