Proces powstawania utworu “Na małe kawałeczki” – w częściach:) 1

Na przykładzie piosenki “Na małe kawałeczki” postanowiłam pokazać Wam proces tworzenia jednego utworu. Oczywiście taki styl pracy dotyczy tylko mnie, bo każdy ma swoje metody .

Piszę słowa – zajmuje mi to jeden dzień razem z poprawkami. Potem układam melodię. W tym przypadku było to niełatwe, bo chciałam, żeby w tej piosence było brzmienie flamenco.  To z kolei zajęło mi kilka dni, żeby uzyskać efekt o jaki mi chodziło. Potem całość nagrywam na dyktafon i przesyłam gitarzyście do opracowania.

Nie jest łatwo zrobić muzykę. Kiedy jest już gotowa, rozpoczynamy próby. Nie jedną ale kilka, żeby piosenka nabrała odpowiedniego kształtu. Potem wchodzimy do studia i nagrywamy. To też jest proces, który trwa kilka godzin.  Czyli sami widzicie, że nic nie powstaje tak po prostu i z dnia na dzień. Przesyłam właśnie Jarkowi Czajczyńskiemu nagrany utwór do opracowania. Będę Wam pokazywać etapy tworzenia Zobaczymy ile czasu nam to zajmie:)
http://www.4shared.com/mp3/PPCt4vt0ce/trozos_pegeos_gos.html

na małe kawałeczki kopia(1)

Leave a Reply

