Webinar z El@ – szkolenie takie

Webinar z El@ na stojąco / szkolenie takie / Relacja na żywo z wczoraj:)
Zapytałam wczoraj na swoim Webinarze panią M.Rozenek, jak napisać perfekcyjny scenariusz programu dla TVN. Odpowiedziała pięknym i perfekcyjnie zapodanym cytatem Williama Missouri z książki pt „Jak napisać scenariusz”: „Pisanie dla telewizji kusi, ale nie jest dla wszystkich. Wymaga lat pracy, wielu odrzuconych scenariuszy, trudnych wyborów i gorzkich do przełknięcia porażek. Nie możesz zaangażować się częściowo. Jak w starym dowcipie; zgorzkniały, cyniczny aktor w średnim wieku idzie na przyjęcie w rezydencji Hollywood Hills. Przedstawiają mu gospodarza, gwiazdę, która ma wszystko. Skręca go z zazdrości, więc mówi, że też zrobiłby karierę, gdyby nie to, ze jego matka umarła na raka. Opiekował się nią przez wiele lat i stracił swoją szansę. Aktorka słucha ponurej opowieści i odpowiada: ”moja matka tez była chora na raka, ale ja zostałam gwiazdą”. Aktor nie wie, jak to możliwe. Jak to, pyta, jak ci się udało pogodzić jedno z drugim? Gwiazda na to; „Pozwoliłam jej umrzeć”.
Jako autorka tego Webinaru, zapodałam na koniec „żart prowadzącego” na stojąco,cytując fragment znanego, polskiego filmu „Ja cież pierdolę, kurwa”.:)
webinar 7.jpg
Leave a Reply

