Tego głosu Bóg nie uśmierca

Byliśmy sami
Śledził nas tylko Bóg
Na zawsze – powiedziałeś, wkładając obrączkę na mój palec
Ale nie na wieczność – wtrącił się Bóg
Jeśli wieczność jest tobą – powiedziałam, wkładając obrączkę na twój palec – to na zawsze
Jesteście niepokorni – zirytował się Bóg
Jesteśmy niepowtarzalni – podniosłam do góry wzrok – a nijacy dla ciebie
Trzymając się za ręce
Bez strachu
Przekroczyliśmy nasz próg
Jeszcze się spotkamy – krzyknął za nami Bóg
Wiem – powiedziałam
Wiemy – krzyknąłeś tembrem głosu, który odbił się od chmur
Płakaliśmy ze szczęścia
Jesteśmy miłością na zawsze – powiedziałeś
Kocham cię – szepnęłam wtulona w objęcia
Mówiliśmy własnym głosem
Mówiły nasze serca
Tego głosu Bóg nie uśmierca

 

Ela Walczak tomik “Lifting”

dzys

Leave a Reply

