El mar i del sol – ebook “Lifting”- Ela Walczak

Ty i ja – el mar y del sol
 
Ty
biegłeś do słońca byłeś wolny
el mar krzyczałeś w stronę morza
widziałam tylko twoje ślady
ślady na piasku pozostały
Ja
biegłam do słońca w drugą stronę
czy są dwa słońca zapytałeś
czy dasz mi swoje gdy poproszę
el sol jest twoje i wyspy twoje
a mój jest księżyc i to morze
i przestrzeń
która nas nie woła
i ciemność
którą chcesz rozjaśnić
My
el mar i del sol
to wszystko twoje
moja jest przestrzeń wokół ciebie
niczego nie chcę
oprócz tego
bo moja jest wolność jest tylko w tobie
 
masz dar widzenia i nie prosisz
masz dar słyszenia a nie słyszysz
poproszę księżyc o spełnienie
ty poproś słońce tak po prostu
nasz dar widzenia niech się spełni
niech nasze życie się wypełni
 
samotna wyspa jest w twoim sercu
na zewnątrz tłum biegnących plażą
ślady na piasku pozostały
ale nie twoje
i nie moje
biegniesz do słońca
bo się boisz
że księżyc
przyćmi blask ze złota
ten księżyc kocha równie mocno
twój blask
twój upór
i marzenia
więc pozwól sobie na samotność
gdy wyspa będzie zaludniona
 
biegniesz do słońca
jesteś wolna
el mar cię chroni
kiedy tęsknisz
tęsknisz za słońcem innego świata
a co ze słońcem w tej przestrzeni
kolory serca niech się mienią
twój dar widzenia niech się spełni
 
Ela Walczak tomik “Lifting” Na bazie tego tekstu powstała piosenka “El Mar i del sol”
Zapraszam do księgarni Ebookpoint i Legimi
1e
Leave a Reply

