Anatmen – człowiek bez duszy

 

*anatmen*

miłość nie kończy w chwili rozstania

jest jak złodziej

jak łapacz snów

magazynuje

przetwarza

oplata

cudzołoży

zazdrości

nienawidzę takiej miłości

kiedy myśli nie staja się rzeczami

kiedy nie jestem w stanie zamienić cię w dotyk

kiedy wymykasz się z mojej duszy do niej

stałam się łapaczem jej snów

będę się chronić przed złymi myślami

talizmanami

amuletami

nie zabierzesz mi szczęścia

przeszłym życiem

cierpieniem

i wspomnieniami

stałam się łapaczem jej snów

przez pryzmat duszy

widzę

że znowu ranisz

jesteś nietrwały

ciągle szukasz zmiany

jesteś przejściowy

jesteś jak zły znak

jak paw  który się puszy

jesteś

ANATMEN

CZŁOWIEK BEZ DUSZY

cover_3(1)

Leave a Reply

