Rok Małpy

Pomalutku, niepostrzeżenie za dwa miesiące skończy się Rok Małpy. Nie wiem w co wierzę, bo wiara to dla mnie ciężka praca. Kilka miesięcy temu napisałam, że to będzie bardzo dobry rok, ogólnie rzecz ujmując. Ktoś z komentujących się obruszył i napisał „To się okaże”. Rok się jeszcze nie kończy ale jest fantastyczny z pewnością dla tych, którzy lubią życie. Małpa jest trochę szalona ale nie jest głupia. Według chińskiego znaku zodiaku stawia na nowoczesność, na naukę i poszerzanie kwalifikacji. Wszechświat nie lubi jednego, stagnacji. Rzeczy i wydarzenia muszą się zmieniać. I super, to lubię:) Chiński zodiak nie straszy, nie przeraża, uczy, jest sympatyczny. Oczywiście dla mnie. Nawet jeśli przeczytałam, że w tym roku społeczeństwo zacznie wychodzić na ulicę, to po to, żeby politycy uczyli się od społeczeństwa, nie odwrotnie. Więc takie powody są dla mnie jasne i prawdziwe. Świat nie chce być stary, to my jesteśmy starzy, trzymając się starych nawyków. Małpa porządzi do 28 stycznia. Potem wkroczy Kogut:) Nie pokażę Wam w moim wykonaniu, bo mnie moje dziecko zablokuje:) Rok 2017, to rok sukcesów i szans, którą otrzyma każdy.
Kogut wstaje rano i budzi swoim entuzjazmem, uświadamiając, że czas brać się do roboty. Takie wskazówki lubię. Może warto uczyć się czasami od zwierząt. To chciałam Wam powiedzieć. Miłego popołudnia:)
malpa
Leave a Reply

