Kabała


*Kabała*
znaki w płomieniach
znaczenia swojego imienia
odczytuję jako zamysł stworzenia
Kabałę
przeszkadza mi trochę ostatnia litera
z czwartą sobie poradzę
przesunę przeciągnę obłaskawię
schowam w niej klucz wtajemniczenia
E – jestem zachłanna na życie i doświadczenia
L – afirmuję spokój i radość
Ż – skazana na siebie, jestem przywódcą samej siebie
B – marzę o…spełnieniu
I – marzę, bo poszukuję prawdy
E – poszukuję i jestem zachłanna na doświadczenia
T – krytykuję i stawiam na rozwój wewnętrzny, bo poszukuję
A – jestem ambitna i niezależna, bo oczekuję…
że świat się dostosuje
takich imion jest wiele
dlatego skopiowałam swoje pragnienia
w pierwszej drugiej i ostatniej literze
żebyś nie zgadł przyczyny mojego
istnienia

Leave a Reply

