Wątpliwość – krótki felieton

Duda, to również hiszpańskie słowo, które oznacza wątpliwość. A więc w kraju, w którym rządzi wątpliwość nastała moda na produkcję filmów, również na podstawie wątpliwie ciekawych biografii. Film „Ostatnia rodzina” o toksycznym Beksińskim, wiadomo – nie stanął mi! Kolejna produkcja „Szkoła uwodzenia Czesława M”, historia imprezowicza i seksoholika, z pewnością z wątkami biograficznymi Czesia Mozila, zwiastuje nową, polską szkołę uwodzenia. Nie oglądałam, bo z pewnością nie stanąłby mi! I szykuje się kolejny hit „Sztuka kochania” o Michalinie Wisłockiej. Pamiętacie obrazki z książki? Bo ja tak. Nie czytałam, tylko oglądałam, jak każdy. Ale zgra w tym hicie po raz kolejny Piotr Adamczyk. Mam nadzieję, że reżyser filmu Marysia Sadowska wie, co to znaczy pokazać w wykonaniu Adamczyka scenę „Ta, ta i ta ruda niech wsadzą mnie na ta blond” w taki sposób, żeby w końcu mi stanął!

watpliwosc

Leave a Reply

