Moje przemówienie na rozdaniu Oscarów w 3019 roku

Szanowni Państwo,

nie zostałam przez nikogo zaproszona ale gdybym się nie rozpychała, nie miałabym pracy. Gdybyście szanowni koledzy aktorzy nie bojkotowali w 2016, tylko zajmowali się swoją pracą jak najlepiej potraficie, stalibyście tutaj ze mną, być może nawet wcześniej. A tak? Moje! parcie do nagród wydłużyło mi życie o jakieś tysiąc lat. To jest ten moment, w którym pragnę powiedzieć to, czego Wy zapomniałyście wykrzyczeć w 2016. Zrównać płacę! I nie przeszkadzać, bo mam tylko 45 sekund. Dziękuję matce za urodę, Bogu za talent i reinkarnację oraz pierwszemu mężowi za wolność. Kocham Cię. Kocham Cię, Bracie. Kocham Cię, Stary. Wszystkim Was kocham. Kocham! Kocham! Kocham! Was wszystkich… Odebrało mi głos.Sprawdźmy zawartość koperty.

03.09.2016 - 1(1)

Leave a Reply

