Moje wyzwania na rok 2017

1. Adoptować latem pszczołę
2.Zrobić jeden dobry uczynek – zapukam do sąsiada i ucieknę, bo jestem winna szklankę cukru. Oddam całe kilo w 2018.
3. Nie płakać na rozlanym mlekiem – w końcu jakoś wyparuje z podłogi.
4. Wyrzucić wagę, pokochać nadwagę.
5. Na ostatnim kursie z hiszpańskiego z testu dostałam 4- Wstyd. Cała młodsza reszta kursantów dostała 5. Postanowienie – zacząć palić z nimi maryhę.
6. Stać prosto i nie garbić się do Selfie.
7.Wstydliwe sekrety ukryć przed światem pod kołdrą.
8. Żadnego udziału w głosowaniach. Chyba, że to będzie konkurs poetycki, wtedy oddać głos na siebie.
9. Nie używać brzydkich słów.
I ten punkt mnie wkurwił, dlatego na tym skończyłam, życząc sobie wiary w siebie w nowym roku.
anatman
Leave a Reply

