Modlitwa do T – Ela Walczak

Modlitwa do T

 

Nie trzymaj mnie w szponach , bo już dorosłam

Odfruń lub odpłyń, gdziekolwiek jesteś

Stworzyłeś gniazdo dla jednego orła

Pozwól mi odejść, bo nie jestem twoja

Znalazłam w życiu swoje miejsce

Daleko od ciebie, od trudnych wspomnień

Gdziekolwiek będę, będę szczęśliwa

Zabierz tą miłość, bo pragnę swojej

 

REF :

Lecę orle złocisty

Dotknę nieba bez ciebie

Frunę dalej niż myślisz

Nie ma cię przy mnie, już nie wiesz kim jestem

 

 

Frunąłeś przez życie swoim lotem

Orle złocisty wznieś się wyżej

Zobacz to gniazdo, którego nie chcę

Bo wiem kim jestem, nie jestem tobą

Bez ciebie żyję swoją miłością

Bo jestem inna, swoja, własna

Więc mnie uwolnij ze swoich szponów

Bo w twoim gnieździe jest za ciasno

 

REF :

Lecę orle złocisty

Dotknę nieba bez ciebie

Frunę dalej niż myślisz

Nie ma cię przy mnie, już nie wiesz kim jestem

 

Nie chcę się więcej modlić do ciebie

Nie chcę rozumieć, chcę wybaczyć

Nie goń mnie, nie idź, zostań gdzie jesteś

 

REF…

 

Nie trzymaj mnie w szponach, bo już dorosłam

Odfruń lub odpłyń , gdziekolwiek jesteś,

Stworzyłeś gniazdo dla jednego orła

Zostaw mnie proszę, bo nie jestem twoja

Leave a Reply

