Anioł stróż – tekst piosenki – Ela Walczak

Tekst piosenki, chyba jeszcze nie publikowany, bo nie jestem do niego przekonana Mam nadzieję, że zmienię zdanie po dzisiejszych komentarzach i szale w polubieniach:) Miłego dnia😛
Anioł stróż
 
już cię więcej nie uściskam
bo nie potrafisz odpowiedzieć
nigdy cię o nic nie poproszę
bo masz mnie za nic dobry Boże
może nie jesteś taki wielki
może nie umiesz ogarniać całości
więc podziel mnie na małe cząstki, na małe nie i małe tak
lub zamieć mnie pod wielki dywan i opleć czarną pajęczyną
nie będę czekać w jakiejś nicości na cud, na miłość, rzucasz mi kości
 
puk – puk to puka anioł stróż
nak – nak odpowiem, gdy usłyszę
pukałem chyba tysiąc razy do serca, w którym nie ma wiary
 
ktokolwiek zna wolnego anioła
takiego dla mnie, niewielkiego
by umiał mówić, odpowiadać
zabawiać, zarabiać, bez nałogów
ktokolwiek wie o jego istnieniu
niech wyśle linka z fotografią
niech będzie mądry, jak każdy anioł – anioł nie demon, podpowiadam
takiego znałam, takiego miałam, niech Bóg go weźmie, niech da innej
tej najsmutniejszej z jego cór, tej co nie wierzy w żaden cud
 
puk – puk to puka anioł stróż
nak – nak odpowiem
gdy usłyszę
pukałem chyba z tysiąc razy
do twoich myśli, do wykrętów
słyszałem tylko ciche tak, a zaraz potem głośne nie
puk – puk zapukam chyba jeszcze nie raz
więc bądź gotowa na nak – nak
zawołaj kiedyś głośniej trochę
odplączę czarną pajęczynę, wejdę pod dywan razem z tobą
ale nie dziś i nie tym razem
puk – puk,
nak – nak,
bo zawsze jestem z tobą
ela38
Leave a Reply

